.
פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות

 

ראשי | מוצרים
 | יישומים | פיתוח מערכות מידע בענן | טכנולוגיה | שירותים | תמיכה | אודות |  יצירת קשר
 
הצוות המקצועי
סיפורי לקוח
לקוחות
ממליצים
שותפים עיסקיים
סרטון חברה
חזון החברה
משרות פתוחות
יצירת קשר


פריזה - סביבת העבודה לארגון שלך בענן

טלפון: 04-6180592
פקס: 04-6180005

דוא"ל: info@priza.co.il

כתובת דואר: המייסדים 35
ת.ד. 366, בנימינה, 3055201
 

 

 

מערכת הפריזה-נט בענן לניהול קריאות השירות (help-desk) למוסדות ולארגונים

07/01/2015

פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות בע``משלום *KFNameFld* *KLNameFld*,

חברת פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ שמחה להציג לך את מערכת הפריזה-נט בענן לניהול מערך קריאות השירות (help-desk) למוסדות ולארגונים.

מערכת קריאות השירות (Help-Desk) בענן של חברת פריזה, מנהלת את כל מערך השירות וקריאות השירות בארגון ומאפשרת מעקב אחר סטאטוס הטיפול בקריאה ואופן הטיפול בה תוך תיעוד השתלשלות דיווחי התקדמות הטיפול בה עד לסגירתה.
המערכת הינה אינטרנטית, לא דורשת התקנה מקומית ומאפשרת גישה לכל משתמשיה מכל דפדפן. המערכת מאפשרת לכלל המשתמשים בעלי ההרשאה המתאימה לפתוח קריאת שירות לנותן השירות וזאת באופן מקוון. המערכת מאפשרת בקרה ותיעוד זמן ומשאבים שהוקדשו לטובת ביצוע משימות השירות. במערכת הקריאות משולב ניהול בסיס ידע וניהול משימות לכל קריאה.
מערכת הפריזה-נט לניהול קריאות השירות - help deskעיקרי יכולות המערכת:
לפתוח קריאות שירות חדשות באמצעות טופס הגשה פשוט ולהפנותן לגורם המתאים תוך שיוך תחום וכן אפשרות לצרוף קובץ.
לפתוח קריאה חדשה במערכת קריאות השירות באמצעות מייל.
לאחר פתיחת קריאה ע"י משתמש קצה (במייל או באמצעות המערכת), נשלחת הודעת מייל המאשרת את קליטת הקריאה החדשה במערכת.
משתמש הקצה יכול לענות באמצעות מייל הנשתל כהשתלשלות לקריאה שפתח או ע"י לחיצה על קישור המביא אותו ישירות למערכת אל הקריאה הרלוונטית.
לשתול התכתבות במייל תחת הקריאה הרלוונטית.
לבצע מעקב אחרי תהליך הטיפול בקריאות. משתמש קצה רואה רק את הקריאות של עצמו ומשתמש נציג רואה את כל הקריאות הקשורות בארגון שאותו הוא מייצג.
להפיק דו"ח תקופתי מפורט (רק נציגים).
להפיק דו"ח חודשי עם פירוט סטטיסטי של השימוש בשירות (רק נציגים).
להפיק דו"ח שנתי עם פירוט סטטיסטי של השימוש בשירות (רק נציגים).

יתרונות נוספים של מערכת:
אין עלות הקמה.
תחילת תשלום רק אחרי התחלת השימוש במערכת.
קלות בביצוע התאמות לצרכי הארגון.
יכולת טעינה גורפת של מידע ונתונים קיימים.
עבודה של משתמשים רבים לפי הרשאות שונות לקבוצות שונות.
אבטחת מידע:
הגישה של משתמשים מורשים למערכת נעשית באמצעות שם משתמש וסיסמא.
לפרטים נוספים:
פירוט אודות מערכת הפריזה-נט - לחץ כאן

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת ולענות על כל שאלה בנושא.
לירון מעיין, 04-6180592, liron@priza.co.il
פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ.
ליצירת קשר לחץ כאן

 פריזה נט בענן לניהול מערך קריאות השירות help desk

 


מערכות המידע בענן


הענן האירגוני, ERP, CRM


ענן מערך ניהול השירות