.
פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות

 

ראשי | מוצרים
 | יישומים | פיתוח מערכות מידע בענן | טכנולוגיה | שירותים | תמיכה | אודות |  יצירת קשר
 
ענן המשאב האנושי
ענן השירות
ענן המכירה
ענן הארגון העסקי
ענן המכללה
ענן התרומות
ענן הVetPro
פלטפורמת ה"פריזה-נט"
ענן הקהילה

 

ענן הארגון העסקי - מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק והארגון

חליפת CRM / ERP בענן שתפורה היטב למידותייך

  • כללי
    • מערכת "פריזה-נט" לניהול העסק בענן הינה מערכת מידע מקוונת המאפשרת ניהול מלא ואינטרנטי של כלל פעילות העסק הכוללת מודולים רבים במגוון תחומי ניהול העסק כגון משרדי יועצים, משרדי עורכי דין ומשרדי בעלי מקצועות חופשיים. 
  • היתרונות של ניהול העסק באמצעות ה"פריזה-נט" בענן:
    • ניהול עסק באופן מלא ואינטרנטי (בענן) ללא דאגה לנושא הגיבויים וללא תלות במחשב מסוים.
    • גמישות יוצאת דופן בביצוע התאמות פרטניות לצרכי העסק.
    • יכולת עבודה של מספר לא מוגבל של משתמשים במקביל והכל על אותו מסד נתונים ללא צורך בסינכרון או התקנות על מחשבים.
    • כניסת משתמשים למערכת עם שם משתמש וססמא, ניהול קבוצות משתמשים עם הרשאות המותאמות לקבוצה. הגבלת כניסה משתמשים מ IP מוגדרים, יכולת עבודה עם ססמא חד פעמית (OTP) באמצעות SMS לשם זיהוי המשתמש.
    • המערכת נגישה באמצעות שם משתמש וסיסמא מכל מחשב המחובר לאינטרנט.
    • מהווה בסיס לסדר, ארגון וניהול תקין של העסק.
    • שפה משותפת ואחידה בין מחלקות הארגון השונות תוך שיתוף מידע על פי הרשאות ותפקידים.
רשימת המודולים הכלולים  במערכת ה"פריזה-נט" לניהול העסק:
  • ניהול לקוחות
    • ניהול כרטיסי הלקוחות על כלל פרטיהם, תיעוד מצבם הכספי (מחזור, חובות פתוחים), קישור אנשי הקשר המשוייכים ללקוח.
    • קשר עם הלקוחות במייל ו SMS ישירות מתוך המערכת הכולל: מנגנון לעריכת הודעת דיוור אינטרנטית, הפצת הודעות לקבוצות לקוחות על פי סינונים.
    • ניהול הסכמי התקשרות עם לקוחות.
    • ניהול פרטי אנשי קשר רלוונטיים אצל הלקוחות (גבייה, רכש, מכירות וכו`).
    • חיוויים שונים וביניהם על פי סטטוסיי לקוחות שונים ביניהם סך כל מחזור פעילות עסקית עם כל לקוח.
    • חיווי על שלמות נתוני אנשי קשר לקוח עם דגש על נושא הגבייה.
    • תיעוד אינטראקציות עם הלקוח הן ברמת החשבון והן ברמת הלקוח כאשר יש קישור ביניהם לצורכי בקרה ומעקב.
  • ניהול שיווק
    • ניהול מלא של תוכן אתר האינטרנט של העסק הכולל:
      • ניהול פרטני של תפריטי האתר.
      • ניהול תוכן עמודי האתר.
      • יכולת שיתוף תכנים זהים בעמודים שונים.
      • יצירת הודעות דיוור מתוך עמודי התוכן.
      • ניהול חדשות והודעות לעיתונות.
      • יכולת מובנת לקידום במנועי חיפוש.
      • התממשקות מובנת לניתוח סטטיסטי ולמערכת השיווק באמצעות מילות מפתח של Google.
    • ניהול ארגונים (קיימים ופוטנציאליים) הנמצאים בקשר עם העסק וכן שיוך אנשי הקשר מטעמם.
    • ניהול אנשי קשר ויצירת קבוצות אליהן ניתן לבצע דיוור של Newsletter מתוך עמודי התוכן של האתר.
  • ניהול מכירה
    • ניהול פניות לקוחות מתעניינים פוטנציאליים המתקבלות באמצעות טופס ייעודי באתר האינטרנט.
    • תיעוד פרטני של תהליך המכירה מרגע הפנייה ועד להפיכת המתעניין ללקוח.
    • קבלת נתונים בזמן אמת על כמות המתעניינים הנמצאים בתהליך על פי סטטוסים שונים. 
    • יכולת ניתוח של תהליך המכירה לשם התייעלות ושיפור התהליך.
    • הפקת הצעות מחיר מתוך תבנית הניתנת לעריכה וכן יכולת שכפול הצעות מחיר קיימות.
    • מעקב אחר הצעות המחיר ומימושן למכירה בפועל ואפשרות לשיוך הצעות מחיר למערכת לניהול תזכורות.
  • ניהול חוזי התקשרות וחשבונות עסקה
    • ניהול חוזי התקשרות עם לקוחות ובקרה על מועדי חידושים.
    • יצירת חשבונות ישירות מתוך כרטיס לקוח באופן אוטומטי.
    • תיעוד היסטוריית התקשרות עם הלקוח.
    • ניהול סוגי התקשרויות שונים (שנתי, חודשי, חד פעמי, שעתי).
    • הצגת חשבונות לאישור עבור מנהל כולל יכולת קבלת הערות על גבי החשבון בצורתו הסופית מהמנהל.
    • הפקה גורפת של חשבונות ברמה חודשית.
    • הפקת החשבונות בפורמט PDF.
    • שליחת חשבונות במייל ללקוחות בפורמט HTML ובפורמט PDF.
    • שליחת תזכורות לתשלום חשבונות עם מכתב נלווה בדואר אלקטרוני ובאופן גורף תוך הצגת מספר ימי האיחור / ימים נותרים לפירעון התשלום.
    • אפשרות הצמדת חשבונות למדד באופן חודשי או שנתי.
    • תיעוד של כל שליחות המייל שבוצעו אל הלקוחות מתוך המערכת.
    • תיעוד אינטראקציות עם הלקוח הן ברמת החשבון והן ברמת הלקוח כאשר יש קישור ביניהם לצורכי בקרה ומעקב.
  • ניהול חשבוניות / קבלות לקוחות 
    • הפקת חשבוניות ו/או חשבונית מס קבלה (באישור מס הכנסה).
    • הפקת חשבוניות באופן אוטומטי ושתילת כל הפרטים הרלוונטים ישירות מתוך הצעות מחיר.
    • שיוך הכנסות שונות למרכזי רווח שונים לטובת אומדן רווחיות תחום כזה או אחר על פי החלטת / קביעת המנהל.
    • חיווי פרטני למספר ימי איחור בתשלום של הלקוח ותיעוד היסטוריית מוסר התשלומים של הלקוח.
    • יצירת קבלה ישירות מהחשבונית.
    • מנגנון הפקת תזכורות לתשלום באופן גורף תוך חישוב אוטומטי של מספר ימי איחור בתשלום או לחילופין ימים נותרים עד למועד התשלום.
    • אפשרות לחתימה דיגיטלית על מסמכים.
  • ניהול תזכורות
    • הקמת תזכורות שונות הניתנים לעריכה ושינוי על ידי המשתמש.
    • ניהול תזכורות מתוחכם הכולל תצוגה חודשית ובחירה מהירה של תקופות זמן רלוונטיות והפצתם ללקוחות בדוא"ל או ב SMS
  • ניהול הרכש
    • ניהול ספקים הכולל פרטי הספק המלאים, מחזור הרכש מהספק וכן החוב הפתוח לספקים.
    • ניהול הזמנות רכש והפקתן מתוך תבנית הניתנת לעריכה.
    • מעקב אחר הזמנות הרכש מהספקים.
    • תיעוד פרטני של חשבוניות הספקים ושיוכן למרכז רווח וכן לסעיף הנהלת החשבונות הרלוונטי.
  • ניהול הכנסות הוצאות
    • הצגה חודשית של סך ההכנסות אל מול סך ההוצאות. הצגת סך המע"מ המחויב ושורת רווח והפסד.
    • ניהול תזרים מזומנים וקביעת הוצאות עתידיות אל מול הוצאות שכבר בוצעו.
    • שיוך הוצאות לסעיפי הנהלת חשבונות שונים.
    • יצירת הוצאות מחזוריות בלחיצת כפתור (כגון שכ"ד).
  • ניהול  תזרים מזומנים
    • ניהול חשבונות בנק.
    • ניהול תזרים פרטני עם פעולות עתידיות משוערות ואמתיות מדויקות.
    • שתילת פעולות מחזוריות בלחיצת כפתור.
    • שתילת נתוני הכנסות ישירות מתוך מודול הקבלות ונתוני הוצאות ישירות ממודול חשבוניות ספקים / הוצאות.
    • הרשאות שימוש למרכיבי המודולים השונים למשתמשים שונים על פי הצורך לטובת דיסקרטיות.
    • ניהול תזרים מזומנים (הכנסות, הוצאות, מע"מ, רווח) בתמונה חודשית ומצטברת.
  • ניהול משרד
    • ניהול חשבוניות ספקים והוצאות. חישוב אוטומטי של פרטי החשבונית ללא מע"מ והמע"מ בפועל.
    • ניהול משימות / נושאים לטיפול.
    • קישוריות לMS-Office - קישור תזכורות לאאוטלוק, ייצוא לאקסל.
    • יומן פגישות.
    • שעון נוכחות.
    • גיוס מיון ורישום של מועמדים.
    • ניהול שאלונים / סקרים.
  • ניהול מערך השירות
  • ניהול המשימות הארגוניות
  • יכולות כלליות של התוכנה
    • מנוע חיפוש מתוחכם בכל מודול.
    • מחולל דוחות.
    • קריאות שירות.
    • מידע סטטיסטי בכניסה לתוכנה (מספר לקוחות על פי הסטטוס שלהם, מספר תזכורת בכל סטטוס).
    • תיעוד פרטני של מי עדכן איזו רשומה ומתי.
    • טכנולוגיית מערכת עדכנית, קלות בביצוע התאמות במידת הצורך.
    • ממשק התוכנה מותאם ב 100% לשפה העברית וכל המסכים והשדות הינם ימין לשמאל על פי הצורך.
  • ממשקים עם תוכנות חיצוניות
    • חיבור ישיר מפרטי החשבונית בתוכנה לממשק סליקה מקוון של אחת מהחברות חברת פלאכארד, טרנזילה, אישורית זהב.
    • ייצוא הנתונים לMS-Excel בכל עת. הוספת תזכורות גם ל MS-Outlook.
    • אפשרות לייבוא נתונים באופן גורף מתוכנה קודמת / ישנה.
  • ביצוע התאמות פרטניות לצרכי הלקוח 
    • הוספת שדות וביצוע התאמות לצרכי פרטניים של כל ארגון על פי העדפותיו וצרכיו בקלות רבה.
    • אפשרות של טעינת מידע היסטורית כגון: רשימות לקוחות, חשבוניות, קבלות, חשבונות, הוצאות וכו`.
    • הוספת מודולים עסקיים בקלות תוך כדי מתן הרשאות למשתמשים למודולים שונים.
  • המערכת מתאימה לארגונים ובין היתר ל:
    • משרדי יועצים לניהול סיכוני ביטוח.
    • משרדי עורכי דין.
    • ארגונים המעוניינים לנהל את הניהול השוטף של העסק בענן.
  • מידע נוסף
    • לצפייה בסרטוני הדגמה לחץ כאן
    • לצפייה באישור ממס הכנסה למערכת ה"פריזה-נט" המשמשת פלטפורמה למערכת לחץ כאן
    • לצפייה באישורי מס הכנסה קודמים למערכת ה"פריזה-נט" לחץ כאן.
    • לפרטים נוספים על חתימה דיגיטלית לחץ כאן.
    • ליצירת קשר לחץ כאן.

מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - עמוד כניסה
 
מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - עמוד ראשי Dashboard
 
מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - עמוד ראשי

מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - רשימת מצב חשבונות לקוחות

מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - תקבולים מידע חודשי

מערכת ה``פריזה-נט`` לניהול העסק בענן - תצוגת סמארטפון

 

 

 


מערכות המידע בענן


הענן האירגוני, ERP, CRM


ענן מערך ניהול השירות