.
פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות

 

ראשי | מוצרים
 | יישומים | פיתוח מערכות מידע בענן | טכנולוגיה | שירותים | תמיכה | אודות |  יצירת קשר
 
ענן המשאב האנושי
ענן השירות
ענן המכירה
ענן הארגון העסקי
ענן המכללה
ענן התרומות
ענן הVetPro
פלטפורמת ה"פריזה-נט"
ענן הקהילה

 

מערכת סקרים

כללי
מערכת סקרים - צילומי מסכיםמערכת המידע לניהול שאלונים, משובים וסקרים של חברת פריזה מערכות מידע הינה מערכת חדשנית ועדכנית הרצה תחת סביבת SQL 2005/2008 וכן ASP.NET על פלטפורמת ™SysGenitor של חברת פריזה (צילומי מסכים).

המערכת מאפשרת למנהלי משובים / שאלונים / סקרים עצמאות מלאה בביצוע תהליך המשוב / שאלון / סקר ובכך יתרונה. המערכת ניתנת לשילוב עם מודולים רבים אחרים של חברת פריזה כחלק מ ™SysGenitor.
 

מאפייני מערכת הסקרים
המערכת כוללת את רשימת המאפיינים הבאים:

  • ניהול דינאמי של השאלונים, המשובים והסקרים המאפשר למשתמש לבנות בעצמו את השאלון / משוב / סקר.
  • המערכת כוללת אפשרות דינאמית לבניית השאלון / המשוב / הסקר על בסיס מגוון סוגי שאלות המותאמות לצרכים מגוונים.
  • מגוון סוגי שאלות כולל בין היתר גם:
    • שאלה אמריקאית.
    • שאלה אמריקאית - תשובה בטווח מספרים.
    • שאלה אמריקאית בטבלה.
    • שאלת בחירה מטבלה.
    • שאלת בחירה מרובה.
    • שאלת בחירה מרובה עם מקסימום.
    • שאלת בחירה מרשימה נפתחת.
    • שאלת בחירה מרשימה נפתחת - ללא חובת תשובה.
    • שאלת פתוחה.
  • תכנים נוספים הניתנים להוספה לשאלון / משוב / סקר:
    • טקסט חופשי.
    • טקסט טבלאי.
    • טקסט כותרת.
  • ניתוח תוצאות השאלון / המשוב / הסקר:
  • ניתוח התוצאות בזמן אמת מתוך מערכת הניהול.
  • ניתוח משולב ממספר שאלונים על פי בחירת המשתמש.
  • מנגנון שליחת קישורית עם ניתוח תוצאות מסויים שהוכן על ידי מפעיל המערכת.
  • גישה מהירה לניתוח שאלון / משוב / סקר מתוך מערכת הניהול.
  • תצוגה מקדימה של שאלון / משוב / סקר בכל עת ממערכת הניהול.
  • בניית דפי כניסה עם תוכן חופשי המובילים לשאלונים עצמם ומאפשרים מגוון פילטרים מכוונים המסייעים לביצוע הניתוחים הסטאטיסטיים.
  • הצגת ניתוח שאלות סגורות או פתוחות על פי הצורך.
  • אפשרות למספר משתמשים בו זמנית לנהל ולחבר שאלונים ולהפעילם מתאריך עד לתאריך
  • ניתן לנהל באמצעות המערכת מספר לא מוגבל של שאלונים.
  • ניתן לנהל שאלון / משוב / סקר אנונימי או לחילופין למשתמשים שנרשמו מראש למערכת.
  • מנגנון הכפלת שאלון / משוב / סקר כחלק מתהליך השתפרות בבנית השאלות המרכיבות את השאלון / משוב / סקר.

צילומי מסך
ריכוז צילומי מסכי המערכת
:


מערכות המידע בענן


הענן האירגוני, ERP, CRM


ענן מערך ניהול השירות