.
פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות

 

ראשי | מוצרים
 | יישומים | פיתוח מערכות מידע בענן | טכנולוגיה | שירותים | תמיכה | אודות |  יצירת קשר
 


פריזה - סביבת העבודה לארגון שלך בענן

טלפון: 04-6180592
פקס: 04-6180005

דוא"ל: info@priza.co.il

כתובת דואר: המייסדים 35
ת.ד. 366, בנימינה, 3055201
 

 

 

שאלונים ומשובים

חברת פריזה פיתחה והטמיעה מערכת שאלונים ומשובים מתקדמת

21/06/2009

מערכת לניהול משובים / שאלונים / סקריםחברת פריזה מערכות מידע סיימה פיתוח והטמעה של מערכת שאלונים ומשובים מתקדמת. המערכת המקוונת מאפשרת למשתמש מנהל בעל הרשאות למערכת השאלונים והמשובים לייצר שאלונים ומשובים, לעצבם כרצונו, להפיצם ולנתח את תוצאותיהם בלחיצת כפתור.

המערכת מאפשרת למספר מאוד גדול של נשאלים ומשיבים לענות בו זמנית על השאלון או המשוב כשהמשתמש מנהל המערכת יכול לקבל ניתוח התוצאות בזמן אמת.

המערכת פותחה ברובה בסביבת ASP.NET ורצה על מסד נתונים מסוג SQL Server 2005/2008.

המערכת כוללת את רשימת המאפיינים הבאים:

 

 

 

  1. ניהול דינאמי של השאלונים, המשובים והסקרים המאפשר למשתמש לבנות בעצמו את השאלון / משוב / סקר.
  2. המערכת כוללת אפשרות דינאמית לבניית השאלון / המשוב / הסקר על בסיס מגוון סוגי שאלות המותאמות לצרכים מגוונים.
  3. מגוון סוגי שאלות כולל בין היתר גם:
    1. שאלה אמריקאית.
    2. שאלה אמריקאית - תשובה בטווח מספרים.
    3. שאלה אמריקאית בטבלה.
    4. שאלת בחירה מטבלה.
    5. שאלת בחירה מרובה.
    6. שאלת בחירה מרובה עם מקסימום.
    7. שאלת בחירה מרשימה נפתחת.
    8. שאלת בחירה מרשימה נפתחת - ללא חובת תשובה.
    9. שאלת פתוחה.
  4. תכנים נוספים הניתנים להוספה לשאלון / משוב / סקר:
    1. טקסט חופשי.
    2. טקסט טבלאי.
    3. טקסט כותרת.
  5. ניתוח תוצאות השאלון / המשוב / הסקר:
    1. ניתוח התוצאות בזמן אמת מתוך מערכת הניהול.
    2. ניתוח משולב ממספר שאלונים על פי בחירת המשתמש.
    3. מנגנון שליחת קישורית עם ניתוח תוצאות מסויים שהוכן על ידי מפעיל המערכת.
    4. גישה מהירה לניתוח שאלון / משוב / סקר מתוך מערכת הניהול
  6. תצוגה מקדימה של שאלון / משוב / סקר בכל עת ממערכת הניהול.
  7. בניית דפי כניסה עם תוכן חופשי המובילים לשאלונים עצמם ומאפשרים מגוון פילטרים מכוונים המסייעים לביצוע הניתוחים הסטאטיסטיים.
  8. הצגת ניתוח שאלות סגורות או פתוחות על פי הצורך.
  9. אפשרות למספר משתמשים בו זמנית לנהל ולחבר שאלונים ולהפעילם מתאריך עד לתאריך
  10. ניתן לנהל באמצעות המערכת מספר לא מוגבל של שאלונים.
  11. ניתן לנהל שאלון / משוב / סקר אנונימי או לחילופין למשתמשים שנרשמו מראש למערכת.
  12. מנגנון הכפלת שאלון / משוב / סקר כחלק מתהליך השתפרות בבנית השאלות המרכיבות את השאלון / משוב / סקר.

לפרטים נוספים לחץ כאן.


מערכות המידע בענן


הענן האירגוני, ERP, CRM


ענן מערך ניהול השירות