המוצרים שלנו
חברת פריזה מציעה מגוון מוצר מערכות מידע אינטרנטיות לארגונים וחברות
ענן גיוס התרומות
מערכת שלמה וכוללנית לניהול מערך גיוס כספים בענן. המערכת מספקת מענה לתהליך קבלת התרומות, תפעול פרוייקטי התרומה והכספים. המערכת מאפשרת ניהול, מעקב, שליטה ובקרה תקציבית על מערך שותפויות/תרומות והשקעות של ארגונים מהמגזר השני והשלישי. המערכת מתעדת את כל התהליך של יצירת קשר עם שותף, העבודה השוטפת, חלקו בפרוייקטים, ניהול תקציב, דיווחים חודשיים ומעקב אחרי התקדמות השותפות.
ענן השירות
מערכת קריאות השירות (Help-Desk) בענן של חברת פריזה, מנהלת את כל מערך השירות וקריאות השירות בארגון ומאפשרת מעקב אחר סטאטוס הטיפול בקריאה ואופן הטיפול בה תוך תיעוד השתלשלות דיווחי התקדמות הטיפול בה עד לסגירתה. המערכת הינה אינטרנטית, לא דורשת התקנה מקומית ומאפשרת גישה לכל משתמשיה מכל דפדפן. המערכת מאפשרת לכלל המשתמשים בעלי ההרשאה המתאימה לפתוח קריאת שירות לנותן השירות וזאת באופן מקוון. המערכת מאפשרת בקרה ותיעוד זמן ומשאבים שהוקדשו לטובת ביצוע משימות השירות. במערכת הקריאות משולב ניהול בסיס ידע וניהול משימות לכל קריאה.
ענן שרשרת אספקה
מערכת ניהול שרשרת אספקה מאפשרת מעקב ובקרה מלאים על תהליכי ייצור ואספקת הסדרי תנועה בכבישי ישראל. המערכת קולטת הזמנות עבודה מפורטות עם סוגי הסדרי תנועה נדרשים ומידותיהם לטובת ייצור במפעל ושיוכן לפרוייקטים, אתרי עבודה, קבלני משנה ומשמרות ביצוע בפועל. המעקב אחרי הפריטים ממשיך ממסמך ההזמנה לאספקה (מועמס למשאית), ביצוע (מותקן בשטח באתר העבודה) והחזרה (החזרת הציוד שטרם הותקן). ניהול המעקב מבוסס יומני עבודה ותוכניות ביצוע הכלולים במסמכי שרשרת האספקה לטובת אנשי השטח. התוצרים הם: ניהול מצאי בפועל באתר העבודה בשטח, ניהול לוגיסטי- החל מהזמנות למחסן ולמפעל הייצור ועד הוצאת חשבונות ללקוחות, הפקת דו``ח עלויות פר אתר עבודה המרכז את כלל עלויות הלוגיסטיקה מבחינת משאיות, עובדים, ציוד ואביזרים נלווים.
ענן מערך הפיקוח
ניהול מלא של מערך פקחי תנועה. המערכת מסייעת לניהול המערך החל מתהליך הקליטה, המיון והסינון של המועמדים, דרך הכשרתם ותיעוד פעילותו השוטפת של המערך באמצעות יומן מבצעים מתוחכם המאפשר פונקציונליות למוקד הנדרש בתיעוד מהיר של ארועים. כמו כן, המערכת מאפשרת גישה ברמות הרשאה שונות על פי תפקיד המשתמש בהיררכיה הארגונית. למנהלים מוצגים דו``חות ניהוליים אותם ניתן לחתוך לסנן ולמיין בקלות ובצורה מגוונת. המערכת מאפשרת ניהול מלא של כרטיס עובד וכן שכר, אילוצים, תיעוד שיחות, ניהול מלאי ציוד עבודה ועוד.
ענן הקהילה
המערכת נותנת תמונת מצב כוללת באשר לקהילה ומספקת מענה למטה המנהל את הקהילה לצורך ניהול תושביה בזמן אמת. המערכת הנגישה גם מהמובייל, מכילה נתונים אודות כל תושב ותושב, סטטוס, שייכות לבית אב, מיקום, כספים, בקשות וכו'.
באמצעות המערכת ניתן לנהל פניות תושבים, לטפל, להתייחס, לתעד ולסגור מעגלי טיפול. המערכת מאפשרת תקשורת עם התושבים בווטסאפ, מייל וSMS ותיעוד האינטראקציות עימם.
ענן ניהול רשת מוסכים
מערכת לניהול מוסכים הינה מערכת שלמה וכוללנית בה ניתנת האפשרות לשלוח קריאות ופניות טכניות ולחלפים מהמוסך ליבואן. המערכת מנהלת באופן מרוכז את הפניות והקריאות לכל מקרה המטופל על ידי המוסך. ניתן להעלות תמונה לכל מקרה ולקשר זאת למספר הרכב המטופל. עם זאת קיימת אופציה ליצור משימות במערכת ולנהל אותן באופן מלא.
משהו קצת אחר...
חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו כחברה הינו נושא התרומה לקהילה. אנחנו רואים זאת כערך עליון ומשלבים פעילויות ועשייה שנותנים לקהילה ולנו, הן כחברה והן כאדם פרטי: סיפוק, הנאה, פרופורציה ואהבת חינם. במסגרת זו, שמנו לנו למטרה לקחת חלק ולתרום לקהילה בכל מיני אספקטים. כחלק ממטרה זאת, פריזה מקדמת פעילויות משותפות עם ילדים בעלי מוגבלויות.