תיאור מערכת ניהול השירות בענן
מערכת קריאות השירות (Help-Desk) בענן של חברת פריזה, מנהלת את כל מערך השירות וקריאות השירות בארגון ומאפשרת מעקב אחר סטאטוס הטיפול בקריאה ואופן הטיפול בה תוך תיעוד השתלשלות דיווחי התקדמות הטיפול בה עד לסגירתה. המערכת הינה אינטרנטית, לא דורשת התקנה מקומית ומאפשרת גישה לכל משתמשיה מכל דפדפן. המערכת מאפשרת לכלל המשתמשים בעלי ההרשאה המתאימה לפתוח קריאת שירות לנותן השירות וזאת באופן מקוון. המערכת מאפשרת בקרה ותיעוד זמן ומשאבים שהוקדשו לטובת ביצוע משימות השירות. במערכת הקריאות משולב ניהול בסיס ידע וניהול משימות לכל קריאה.
מערכת לניהול השירות בענן תכונות עקריות
ישנן סיבות רבות מדוע לבחור במערכת לניהול השירות בענן של חברת פריזה, להלן התכונות העקריות:
ניהול תהליכי עבודה ואישורים
הפקת פקודות עבודה לטכנאי שטח ואישור הלקוח במייל
דו``חות מתוזמנים למנהלים
שליחת דו``חות מתוזמנים על אודות מצב השירות למנהלים ישירות למובייל
תיעוד שעות עבודה בשירות
תיעוד שעות עבודה בפועל ולחיוב, ניהול בנקי שעות, ניהול שעות ריטיינר, דו``ח ניצול שעות
עבודה לפי צוותי שירות
אפשרות הגדרת צוותי שירות על פי תחומים לעבודה יעילה
פתיחת פניות במגוון אופנים
מייל, טופס חיצוני, טופס מוקד שירות, Whatsapp ,SMS
Dashboard מתוחכם
פריסת משימות לצוות השירות מתוך רשימות תיוג והפיכה על פי הצורך לקריאת שירות
ניהול אחזקה
ניהול אחזקה מונעת, ניהול מצאי מושאי השירות, תזכורות לחידושים, קריאות מתוזמנות
ניהול סוגי השירות והזמינות
קביעת סוגי השירות ללקוח, חלונות זמן מתן השירות וכן קביעת מענה על פי סיווג הפניה פר לקוח
ניהול פניות לקוחות
ניהול יעיל ומהיר וכן מעקב אחרי טיפול בפניות לקוחות פנים או חוץ ארגוניים
מותאם 100% למובייל
המערכת הינה מערכת רספונסיבית המתאימה לשימוש גם במובייל
ניהול משימות
פריסת משימות לצוות השירות מתוך רשימות תיוג והפיכה על פי הצורך לקריאת שירות
התממשקות לAD
התממשקות לActive Directory ב LDAP לטובת סינכרון משתמשי המערכת והארגון
ניהול כולל של כל מערך השירות
Help Desk, Ticketing, Service Calls
סטטוסי קריאות השירות
ניהול גמיש של סטטוסי קריאות השירות כולל לוג שינויי סטטוס (חדש, פתוח, בטיפול, ממתין לתשובת לקוח, סגור)
ניהול רמת שירות SLA
SLA לפי לקוח, לפי סיווג פנייה, חיווי אם לקוח נמצא תחת חוזה בשירות או לא